perjantai 31. elokuuta 2012

Galaxy- nails

Mä oon niin oottanut että kerkeen postailemaan näistä kynsistä, mitkä tein ekaksi päiväksi kouluun :) Löysin ohjeen kerran weheartit.comista. Ja pakkohan se oli kynsille asti saaha, tykkään kamalasti tosta galaxi kuosista muutenkin. Lakkaus oli lopulta yllättävän helpppo tehdä, Joten älkää huoliko laitan kyseisen ohjeen myös tähän postaukseen. Kertoo mitä mieltä olette mun toteutuksesta 


Näin hieman vaivaa tän postauksen eteen ja kirjoitin myös suomen kieliset ohjeet ! Huom; ohje on miten minä tein nuo jos teillä on muita tekniikoita niin kertokaa -->

Näin teet Galaxy- kynnet 
1. Lakkaa kynsi ensin aluslakalla, sen jälkeen Tumman sinisellä, ja päälle kevyt kerros glitterilakkaa. 

2. Sitten otat sienen ja tuputtelet sillä kynnelle, sellaisen kuvion joka omasta mielestäsi 
muistuttaa avaruutta.
Tuputteluun voit käyttää mitä tahansa värejä, 
mutta minä käytin: Valkoista, Liilaa, Vaalean sinistä. 

3. Lopuksi otat taas sienen ja tuputtelet reunoille hieman mustaa,"ulommaksi avaruudeksi",
Sen jälkeen otat hopeisen glitteri lakan, jonka levität äsken
töpöttelemiesi mustien kohtien päälle. 
4. Viimeistele päällyslakalla ja TADAA kyntesi ovat nyt valmiit :) 






Siinä ne parhaimmat kuvat, no tykkätteks !?! Keneen iskee, keneen ei. 
Mulla on ollu tänään vapari, joten olen siivoillut huoneeni joten ehkä huone postaus saattaa tulla ens viikolla, muista kaa vastailla vielä tohon kyselyyn. jajaja nyt sitten jatkan etä-tehtävän tekemistä työ-harjoitteluun. 
Ihanaa viikonloppua kaikille <3
-s

1 kommentti:

  1. Ihanat kynnet..postaus sun koti-eläimistä!!

    VastaaPoista

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: